close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חתול תעלול

מערכת שורשכא כסליו, תשפא07/12/2020

יש מספר דגשים שמומלץ לשים אליהם לב בבחירת מתקן גירוד לחתול.

תגיות:
צילום: freepik

החתול שלכם הורס לכם את הבית? השריטות שלו מופיעות בכל מקום? לפני שאתם הולכים לפסיכולוג חיות, הירגעו, לא מדובר בהפרעות התנהגות, הוא בסך הכול עושה את מה שמצופה ממנו לעשות. חתולים אוהבים להתגרד, בעצם אפשר להגיד שהם זקוקים לפעולת הגירוד, שהרי הפעולה הזו עוזרת להם להפיג לחצים, להתאמן על הגמישות שלהם ולמתוח שרירים, ובכלל כדרך הטבע זוהי אף אחת הדרכים שלהם לסמן טריטוריה. השחזת הציפורניים, לא רק שהיא הכרחית, אלא שהיא פעולה בלתי נפרדת מהאינסטינקטים שלהם לקראת המצוד הבא אחרי עכבר סורר שהתגנב או התגוננות מתקיפת זבוב. אם אתם מעוניינים לשמור על הרהיטים שלכם

שלמים ונקיים משריטות, כדאי שתשקלו לספק לו אלטרנטיבה חליפית וראויה לנעיצת ציפורניו. לשם כך תוכלו למצוא באנימלשופ מגוון רחב של מתקני גירוד לחתול.

יש מספר דגשים שמומלץ לשים אליהם לב בבחירת מתקן גירוד לחתול.

מתקן טוב יהיה כזה שיספק לחתול שלכם, מעבר לצורך הטבעי בנעיצת ציפורניו, גם את הצורך במשחק והשתובבות. חשוב לשים לב שהמתקן יציב וניתן להשחיז עליו את הציפורניים מבלי שהוא ייפול, אם החתול לא ירגיש בטוח עליו, הוא יאבד בו עניין מהר מאוד ויחזור לקלקל לכם את הרהיטים.

באנימלשופ תוכלו למצוא סוגים רבים של מתקני גירוד בגדלים שונים ובצורות שונות. הזול שביניהם הוא זה העשוי קרטון, שאגב, אם ממש תרצו להתאמץ תוכלו למצוא בקלות סרטון הדרכה ברשת על איך להכין אחד כזה בעצמכם. מתקן גירוד כזה יכול להיות פתרון הולם עבור אלו שמתגוררים בדירה קטנה. באם מתאפשר לכם ויש לכם מקום בבית – עדיף לספק לחתול מתקן גירוד גדול ומאתגר, בעל מספר שלבים, על מנת שיוכל גם לטפס עליו. ממש כשם שחתולים אוהבים לטפס על עצים כך מתקן גירוד המתנשא לגובה יאתגר את החתול שלכם לאורך זמן.

לא רק עמודי גירוד תוכלו למצוא באנימלשופ אלא גם משטחים פשוטים וזולים הנקראים גם מתקני גירוד אופקיים, אך יש לקחת בחשבון שתוקפם קצר יותר בהתאם ומהר מאוד החתול יאבד בהם עניין.

באנימלשופ ניתן למצוא מתקני גירוד מחומרי גלם איכותיים וידידותיים לסביבה שאינם מסוכנים לחתול.

מתקן גירוד אידיאלי לחתול הוא כזה שישלב בו משחקים, חבלים, כדורים, ממש כמו לונה פארק קטן לחתול- אלטרנטיבה כזו תרחיק אותו מהרהיטים שלכם להמון זמן. גם כאלה תוכלו למצוא באנימלשופ.

אם אתם מרגישים שמתקן הגירוד החדש לא מוצא חן בעיניו, אל תתייאשו ואל תמהרו לקנות לו אחד חדש, תנו לו זמן להתרגל אליו ומצאו דרך למשוך את תשומת לבו עם חטיף או צעצוע אהוב על המתקן, חתולים בסופו של דבר נקשרים למתקן הגירוד שלהם.

במקום לרהט את הבית מחדש, חפשו מתקן גירוד לחתול באנימלשופ והצילו את הספה האהובה שלכם מאימת ציפורניו.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה